Thursday, February 3, 2011

Adnan Sempit aka Nureese Sempit


haha, kenapa dengan tajuk macam gitu? haha. siapa nureese sempit tu? adnan sempit tu tahu la. yang pakai moto GT colour oren tu! nureese sempit tu yang ta kenal! haha. meyh-meyh. datang dekat-dekat. aku mahu cerita! haha. aku la nureese sempit tu. bukan aku yang gelarkan. rakan prektikal aku la yang panggil sebab nye. aku berluka sana sini. disebabkan accident tempoh hari. hah. bajet nak buat lap. tapi tader skill. mampos. abes luka. motor tader apa-apa. aku je masalahnya. haha. macam banggang. kenape aku ader name adnan sempit? muka aku cam adnan sempit ke? hahah. okey-okey aku tolong jawab kan. sebabnya motor aku GT 128! colour oren same goes adnan sempit. mcm gampang sangat-sangat. ta pepasal nuriz sempit jadik nya. seriusly, since aku menjalani prektikal nih. macam-macam ta di ingini terjadi dekat aku. accident la. biase lah. orang tader lesen. bawak pon ta betol. cam budak kecik naek basikal pula. haha. segan nye cerita disini. so aku belajar dari kesilapan lampau. gila. sekarang aku dah okey da! haha. da pandai dah semua tu semua. tader da accident. dulu cam banggang cikit bawak. sekarang da okey. gila kelkara betol. "nuriz sempit datang! nuriz sempit datang" sumpah gila banggang bodo!


No comments:

Post a Comment