Tuesday, February 22, 2011

Tengoklah movie, tapayah kerja!

hahha.gelak jahat je kan! haha. obvious ke. haha. hari ini ponteng kerja seyh. macam apa je kan. suka suka. tape lah. baru sekali. tapi macam macam activities dibuatnye. haha. tapi tapi kalian jangan risau aku cuti untuk sehari saja. ibu kejut lah pagi pagi "wan ta pergi kerja ke". aku cakap la dengan suara mamai "talah bu, wan nak pergi ...". owh yelah. ibu nak pergi kerja ni. haha. aku pun sambunglah tidur. then bangun pukul 9 terus mandi. pergi tempat yang dituju lah. jumpa my bestie. haha. end here lah storynye. tayah la deteile sangat. balik rumah almost 2. boring seyh. yelah aku sorang sorang lah. tengguk saja Utorrent da finish download. layan lah kejap movie. haha.

nak cakap movie aku tenguk dah lapuk lah tu. actually, movie ni member aku suruh sangat tenguk. seriously, best sangat. touchy sangat sangat. memang best. korang mstie nak cakap da keluar dekat HBO kan. tapi sukahati aku la nak download. plus da tenguk. haha. best. kau ta download. jangan nak bising, tampar karang. hahah

cerita korea nih. haha. best lah juga. cerita tahun 2006 kot. dah lama. layan kan saja. abis tatahu nak layan movie apa. tenguk je. best la juga. creature cam ikan. haha. nak tahu lebih download la cerita dia! haha (:

itu je lah aku buat masa ta pergi kerja. i mean ponteng. haha. member aku dah msg dah cakap esok nya ada pergi site. huh. okey lah. aku tatahu seyh nak bebual apa. anyway enjoy je la. haha. kalau siapa siapa mau aku aja download movie. aku boley aja. leave coment dekat chat tu je. hee! (:


No comments:

Post a Comment