Saturday, February 26, 2011

Yaa, You right, Mr Polisi!

hello peeps! again we met again. how's ur weekend? pathetic me. parents aku pergi balik kampung. AAAAAA. wrong wrong. well, um actually. parents aku pergi rumah aku dekat Batu Pahat. haha. lama ta jenguk. but, but my mom told me nak ajak pergi shoping shoping dekat cs. ader sale tau. last last dia g Vacation dengan my dad lah. kind hope never comesback! what the hack. hish!
okey okey. become irritating me la! tanak lah cerita lagi. my point for this entry is. roadblock. hish. i'd hate those thing. why? haha. because, because saya tiada lesen lagi lah. lagi mahu tanya seyh! hish., yupp, yess, lesen kereta saja saya ada. and moto. i don't. it's more easier by ride je. senang. kalu kereta.. jem lagi. semua lah. ta suke.

here, depan rumah, keluar saja dah nampak roadblock. my friend told me, roadblock makin banyak sebab nya kes ragut. and yes, i'd have that moment. pernah sekali mahu kena tahan dengan polis. hurm. ride macam ta betul time tu. bawak skuter je kot time tu. haha. tapi thanks God. dengan ada nye sahabat aku ni. ta kene tahan lah.
seriusly, i went out dengan parent malam semalam. and you know what, ada 4 roadblock. what the hack. tapi semua arah lain lah. fuhh. i was thinking, if, if i ride my motor oren tu. it's become worst! haha. tapi ada L. okey kot.

today, sama juga. they still and still buat roadblock. i've really don't have any idea. ape beriye dia mahu buat roadblock. yaa. my house just, just opposite Club. and dulu pernah berlaku tembak menembak. and sejak hari tu. polis lebih berhati hati. haha. gila poyo lah. tapi perlu ke buat hari hari.
okey, here i gonna says! hello little fella police entry. haha. "police entry" haha! jangan lah buat sangat roadblock. this is really made me feel annoying. i tahu lah. mahu saman orang kan. but. if, hari hari madah roadblock depan rumah. what the hack. cukup cukup la. okey. im done. see ya! fuhhh~ -,-"

No comments:

Post a Comment