Thursday, March 10, 2011

Lecture Berhantu!

Assalamualaikum, peeps!

okey lah hari ini formal sedikit lah. yelah semenjak dua menjak ta guna ayat ibunda kita sendiri kan. hari isnin ni. lecture tempat belajar aku mahu datang tempat prektikal aku. twice kot entry aku pasal lecture aku. boring kan rasa. takpa takpa. layan je lah. yang paling ta boleyh bela kan . lecture yang nak datang tu kan 2 tau. ramaikan. hahah. ala.

kecuhnye incik nureese ni tau. lecture datang tenguk buku log je kan. bukan nak pukul pun kan. ye dak? haha. ala. tape lah. ini blog incik nureese. sukahati la. haha. okey okey. get ready je lah kan isnin ni. tapikan. almost semua member aku lecture nak datang tempat prektikal diaorang. kata senior lain. masa dulu. lecture nak melawat pelejar prektikal ni pon macam susa. tatahu lagh kenapa boleyh terbuka hat nk datang tenguk pelajar prektikal kan. haha. elok juga kot. tape apa apa pon tunggu lah lah isnin nih kan. haha. okey lah dah 2 nih.

da masuk waktu kerja lak. ta boleyh nk blog blog lagi ni. haha. nak jadik pekerja berhemah kene lah bekerja keras sikit,. haha. okey bebel bebel ta say bye juga kan. okey okey. see you another entry k. (:

No comments:

Post a Comment