Saturday, June 30, 2012

Segalanya...

Assalamualaikum peeps,
Untuk sekian lamanya baru nak update yang betul- betul. Malam yang nak dekat pagi sambil pula dengar lagu mendayu- dayu barulah dapat mood nak menaip ni. Yes, it's quite long time tak update blog. Tapi tidak untuk kali ini sebabnya ada kisah yang banyak sangat nak cerita. Tunggu sahaja lah post yang akan datang untuk cerita cerita yang lagi gempak. Resz sebenarnya bosan tengah malam ni. Sepatutnya resz kerja untuk esok hari tapi malas lah decide nak cuti esok =.=" Ingat tidak post lama resz yang pasal lukisan resz. Semua tahu resz suka sangat, kira pasion resz adalah melukis lah. memang best tau melukis. Mula- mula kita berfikir then express kan melalui jari jemari di atas kertas dan lukiskan nya. Ibu sampaikan bising katanya resz beriye suruh pasang Streamyx ingat kan online tetapi gasak melukis. Mungkin memang dah passion kan, nak buat macam mana >,<

Ibu selalu cakap, dalam keluarga kita resz dengan atok je pandai melukis. Belah ibu atok  je pandai. Dia seorang yang sangat seni. Ukiran meja kerusi dia sangat cantik tapi resz cuma pandai melukis sahaja. Tak pandai untuk mengukir semua. Resz selalu terfikir semasa nak tidur yang resz tak dapat bayang kalau tangan resz hilang atau cacat. mesti tak dapat melukis lagi. Selalu sangat fikir macam gitu tapi resz bersyukur lah. Dengan tangan lembut ini yang jadikan resz pandai melukis. Ibu selalu sangat request gambar untuk resz lukis, resz pun lukis je la.

Ini mungkin pelik bagi korang, tapi resz lukis nak mengambarkan Rogue sebenarnye =.="

Ini agak seksi sedikit lah, tak seksi banyak, Poison Ivy -___-

Nampak tak reaction muka Resz tu, sebabnya ni gambar favorite resz, Helley Quinn =)

Resz agak confius sebenarnya dengan gambar ini. Sebabnye motif nye nak tunjuk Black Widow tapi macam tak menjadi :(


Resz teringat, dulu ibu ada cerita masa resz sekolah tadika sampai ke sekolah rendah, buku tulis resz habis nipis sebabnya dikoyaknye tengah untuk melukis. Resz tahu mesti kalau sesesiapa yang tenguk lukisan resz akan cakap. "Biasa je","poyo je ta lawa pun" tapi tak apalah. memang tak kesah pun. Resz dari sekolah tadika sampai ke menengah memang suka masuk pertandingan melukis. Ada yang menang ada yang kalah, tapi tak kesah pun nama pun adat permainan. Resz nak cakap mungkin tak lawa bagi awak. Tapi itu sahaja yang termampu bagi resz lukis. Sebabnya resz bukan ambil jurusan Seni lukis. Resz ambil jurusan Awam :)


Ni antara gambar yang resz dah lukis lama, tak berwarna pun, Sebabnye resz tak beli pen colornye :)

Agak pelik sikit lah, Rapunzel-nye =__="

Ini pula resz tatahu siapa.Resz main lukis je, Antara favourite ayah :) dia suka yang ini.

Segan pula nak cakap, ini lah yang ibu request. Catwoman, sampai ibu cakap Catwoman warna hitam lah :)

Apa apa pun resz banyak lagi lukisannye, tapi cukup cukup lah.karang buat orang menyampah je kan.Apa apa pun OKBTSM :)

No comments:

Post a Comment