Friday, February 4, 2011

Ada Apa Dengan Pasar Karat?

bapak-bapak gila best! kenapa best? sabar lah nak cerita sampai habis la ni! cam gini. hari ini bersamaan 20110204. hasrat my gurlfriend, syirah & nurul ain.. nurul ain selaku guru mengajar insyirah belajar memandu kereta. haha. tapi ada problem masalah tidak dapat dielakkan. so ta jadik lah di panjangkan cerita. punya sedih. sob sob! kenapa sob sob? itu sign menanges lah ngek! hish! then nurul ain decide mau berjalan malam. weee.!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
perjalanan dalam pukul 9pm! as usual! haha. lokasi pertama Pasar Karat again! for twice dengan mereka. haha. nurul ain bawa adiknya yang banyak mulut. mampus ta layan. haha. nak pegang tangan dengan aku bagai! "adek, abang ta suke seyh" hahaha. then parking dekat tepi jalan. huhu. berjalan sikit sampai lah dekat pasar karat. tapi tapi kata nurul ain, Pasar Kulat! haha. kenapa pasar kulat? entah lah ae! dah dia yang cakap macam gitu. then berjalan. jauh jugak. sakit kaki aku. haha. merungut asyik sakit kaki. macam orang tua la awak, nureese! hahaha,

round-round then syirah. decide mahu beli baju, beg, belt! haha. baju, check. belt, check! tinggal beg saja! haha. so ta der pilihan hati! maka balik saja lah! haha. aku beli apa? haha kau nak tahu ka! aku beli baju murah saja! 2 helai saja! and before this beli sehelai saja! haha. tiada yang berkenan lah. haha. lagi pun murah. mana ta beli!! then balik lah lepas hampir satu Pasar Karat kami round! dengan keadaan aku merungut ta habis-habis sakit kaki je! yelah. penat berjalan jauh! mana ta nya. parking keretanya jauh! lagi menapak jauh! so amatlah sakit kaki ku!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

bila dalam kereta tatahu nak makan mana!! haha, adik ain sebuk mahu makan dekat Restaurant ZZ! ahdaoy adik, abang kerja dekat sebelah ZZ tu! jemu lah! then pilihan bijak nurul ain. dekat Anggun dekat Larkin Perdana. haha. sekali lagi akak berlanja kami! yihaaa! akak gaji 5K tu yang dy blanja kami. kami makan yang saja-saja ja. adik, nurul ain je makan western. haha. kelakar lah. makan macam lapar sangat. kata akak nya! "sayu aku tenguk adik aku tu". "ada damping malam dalam badan dia tu" jawab aku. gelak besar lah. sampai jiran yang makan sebelah meja kami pun kacau-kacau adik nurul ain tu! yelah. lepas habis makan chiken chop nye, di makan nye pulak balance makanan syirah then akak dia punya lak. kelakar. sampaikan, jiran sebelah meja bungkuskan dia satu untuk bawak balik rumah. haha. yelah. tenguk selera sangat! haha. dia belanja. bawak epel jus lagi bungkus tau!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
haha. kenapa ketawa? kelakar dengan gambar ni! akak ingat ta gambar nih! kene menganjing dengan table sebelah ae! haha. saje je kan. bajet lepas amek gambar nk tukar meja. menyampah dengan table sebelah. haha. yelah lepas kita ambil gambar gitu. table sebelah pun ikot amik gambara the same way syirah do! haha. banggang. panas je kan. nurul ain dah bengkek dengan table sebelah. haha. cam banggang. kenapa cam banggang! haha. yelah menganjing ta agak-agak. benggang je lah yang both gurl ni! haha. aku cool je. biasa lah aku cool sentiasa. mana ada nak naek angin. aku cool dari dulu sampai la sekarang. kira sejak azali lagi lah. hahaha. cam banggang je. okey--okey. bila sampai makanan nya. syirah ta tahan pedas, haha. macam mana kau nak kawen dengan orang negeri sembilan kalau ta tahan pedas. haha. apa lah. wat gelak je. haha. mana gambar nurul ain nya? haha. sekejap lah. nak tunjuk lah nih! ta sabar nya dia!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

ni lah nurul ain nya yang juga selaku driver kami. haha. bawa kami kemana saja. haha. kenapa aku ta driver nya? haha. soalan yang bijak. sebab nya aku silau malam. pernah sekali aku bawak. agak membahayakan. so dy cakap better malam dy yang pandu! hahaha. haha. gembira lah tu table sebelah member dia dah blah dari situ! saat ambil gambar sementara tunggu adik dia habis makan. sisa-sisa yang tidak habis lagi! haha. kelakar la adik kau.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

haha. tu lah nureese, owner blog nih! seriusly kami selalu keluar bertiga. kekadang berempat. tapi malangnya rakan ku sorang lagi dah balik U nya. maklumlah jauh. perak nun jauh di sana. so ni je lah sisa member baik ku. haha. so aku ta kesah keluar dengan mereka. sebab mereka gila. haha. aku suka. kenapa mereka gila? haha. soalan apa nih! yelah best bila di layan kepala. haha. mangsa si penarik rambut. haha. aku suka tarik rambut dia. haha. padan muka kau. siapa suruh ta pakai tudung! kan aku dah tarik. coming soon. botak kepala kau. hahaha. gurau saja nurul ain. haha. okey. sampai sini saja ya! nantikan akan datang! sebab nya,. ada cerita lagi esok harinya. haha. nantikan! bye. kau gila benggong!

No comments:

Post a Comment