Saturday, February 5, 2011

Kenapa Dengan Danga City Mall, Berhantukah?

sob sob! haha. lah, kenapa sob sob sob? yelah my besties da mau balek Pilah dah. Negeri Sembilan kot. jauh nun di sana. haha. hari terakhir keluar. untuk kali ke 3 dalam cutti Gong Xi Fa Choiii! huhu! bertiga lagi? yelah. tapi nurul ain bawa adik kesayangan dy, hahaha! best la juga. lokasi pertama. syirah yang mahu belajar kereta. haha. nurul ain yang ajar si syirah bawa kereta. maklumlah. syirah ni baru nak ambik lesen kereta kan. haha. gila kesian. kenapa ta suruh aku aja? hahah. tanak tanak. gila songsang aku aja! haha. okey-okey. pagi-pagi dapat call. dengan aku ta bangun lagi. sesuai sangat lah tu! msg aku, tapi aku ta rply. yelah, ringtone msg, mendayu-dayu. tu yang ta bangun. lepas diaorang call. baru lah aku bersiap-siap. dalam pukul 10.30.. haha. gila aku awal bangun. haha.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



then bila semua sudah siap-siap. mereka pulak ta sampai-sampai. bingit je kan. haha. cam banggang. tadi call bajet lagi 7 minit nak sampai. setengah jam aku tunggu baru la sampai. penat tahu tunggu! tunggu pon ade penat juga ka? haha. ada lah. penat la menungu! then bila dah ambil aku. lokasi pertama. Danga City Mall. korang tahu ta? tatahu ae! g google map. haha. carik sendiri. hahaha. senang kan jawapan aku bagi!


then park lah kereta. dengan cekadak ain banyak mulut. hahaha. bingit tahu! then da parking. we've took lif, more easyier la! wat apa susa-susa bagai nak naek tangga! hahaha. then pergi tengkat atas sekali. aim nya! Bowling. seperti yang di janjikan dari semalam. haha. biasa lah. haha. ini semua idea syirah..

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

akak syirah bila dah masuk longkang! terpancar kegembiraan di wajahnya! menunjukkan. dia bahagia dengan longkang tersebut!

ah, ratu longkang 3 kali berturut-turut. yelah kata syirah. dia bayar Bowling untuk masuk longkang kan. haha. kelakar la!

ah, yang ini, juara nya. gaya nya memang tak seperti juarakan! tapi memang sebenarnya dia lah juaranya! haha. shabas nureese!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


bila sampai aja. syirah pergi tempah main borlink! haha. ta sabar nih! biasa lah. lama kot ta main bowling! haha. maen sekali. memang best. and and! my first scoore. is is ZERO. raja LONGKANG! What The Fish? di gelakkan mereka. ta apa. aku senyap. bagi chance dulu. senang! haha. then di mulakan dengan adik nurul ain, then syirah. lepas tu ain. lastly aku! hahaha. maen lah. sekali aku main semua raja LONGKANG. unless aku la. yelah. mula-mula je longkang. then maen sekali lagi tader der longkang-longkang nih. guys, bagi yang boley challange saya lah. korang lemau. hahaha.

sekali main punya main. bajet siapa menang kena blanja. haha. gampang. taper lah. haha. then main-main. sampai dah pancit dah. yelah. main asyik longkang ditujunya. haha. gampang. suka sangat,. bila masuk longkang. haha..


score nya., haha. siapa ya juaranya! ta clear pula! haha.,


then lepas saja habis main bowling. kita orang decide mau makan dekat Drive Thru! haha. then ain tanak nak makan tempat Air Cone! haha. pergilah di Angsana! haha. best la jugak. makan. macam-macam. McChiken, Big Mc lah., mcm0macam la! ta ingat. lepas saja makan. kitaorang ta kemana pun. yelah. ain nak get ready mau shoping barang mau balik U dia! so we decide balik lah. g pun jam nak tunjuk kol 2 lebih! haha. so dia pun hantar lah kita orang balik. seriusly. i really had nice time with you, girl!! huhu.. nanty cuti sem "akak"blanja kita. haha. dia kata nak blanja Kenny Rogers! hahaha! ta sabar!

No comments:

Post a Comment