Friday, February 4, 2011

Korek Telinga Lah, Weyh!


hahah. kenapa gelak? aeyh! sukahati aku la nak gelak. blog aku. lupa ya aku nak wish "Selamat Tahun Baru Cina". "Gong Xi Fa Choi"."Chindi Kwailer" hah. cukup-cukup la kan. hah. di panjang kan ceritanya. hari yang di inginkan bercuti bagi semua orang. betul ta kawan-kawan. haha. betul punya. sekali lagi mengila apabila aku ingatkan cuti ku sampai hari rabu. rupanya isnin saja. gila banggang. at first, memang aku ta perasan. bebual lah nan member-member prektikal. cakap la. "bila kita naek cuti". then sekali dengar sampai hari rabu. then aku senyap. dalam hati cakap "gila, lama. masyuk siot" haha. then masa dalam perjalanan pergi site bersama juruteknik. cina. and of course Cik Choo. i've told bout him at my last post. haha. sila baca lah. kenapa dengan dia? ish, sabarlah. nak cerita lah nih! ta sabar-sabar. well. dy kata dia naik kerja hari isnin. then pacik terkezut beruk jadi nya. gila baspak awal. then aku cakap."cik choo bukan kita naik cuti hari rabu ka?" then dy ckp."mana ada lo, hari isnin suda naek ma!" haha. adoy salah info. nasib baik ta buat plan over-over pergi trip jalan satu malaysia. hahah. nih kes salah dengar lah nih. kan best kalu cutinya lama. hurm. tapa lah. bersyukur je lah. janji ada cuti. ye dark?!

No comments:

Post a Comment