Thursday, February 3, 2011

I'm Sooooo Addict Cigerate!

hahah. kenapa gelak? ish, gelak pon ta boleh. blog aku kot. asal kau sebok2. haha. kali ni aku nak cerita pasal korea segala bagai! adoy, kan best kalau ada member boley layan kepala aku yang suka korea. haha. kenapa ta cari? haha, haey! nak cari mana. soalan merepek! hahah.okey-okey. let's start dengan group korea. seriusly, lately aku minat dengan rambut group Teen Top. gila lawa. budak-budak lagi kot. lagu latest yang buat aku rasa ta jemu dengar "Supa Luv" haha. then group 2pm, of course. group aku minat sekarang. Beast. haha. banyak lah lagi best-best, miss A, snsd, rainbow, nine muses,.. semua layan. so ni ada sikit gamba mereka. for those yang tatahu! heheh,

Teen Top - Supa Luv

T-Ara - Why Are You Being Like This

Rainbow - Mach

KARA - Jumping

Nine Muses - Ladies

MBLAQ - Stay

Miss A - Breath

Beast - Before The Dawn

Girl's Generation - Hoot

FT Island - Heaven & Love Love Love

Co-Ed School - Bbbiribom Bberibbom

Sistar - How Dare You

Orange Caramel - A-ing

2PM - I'll Be Back


No comments:

Post a Comment