Thursday, February 3, 2011

Menjadi Kontraktor Berjaya!

hahah. macam gempak saja headline post kali ini kan, kenapa? kenapa? shuuu!! hari terbaik punya lah. ta disangka betul. kenape ta sangka? sabar lah, tunggu lah aku habis cerita dulu. excited ta agak-agak. cool men! hurm aku dapat invite dari cik choo. well. korang mesty nak tanye sape cik choo. curious kan? haha. nak tahu ke! haha. dy juruteknik dekat tempat aku prektikal saja! haha. di invite sekolah lama aku. sekolah lama dekat mana? haha. teka lah. dulunya aku sekolah di Sekolah Teknik Perdagangan saja, haha. kenapa aku pergi sekolah situ? hahah. ader report yang cakap ada retak. sampai saja dekat sana. tengok banyak dah berubah. serius aku rindu sekolah sana., sampai saja sane. masok pejabat. malangnya. ta dapat jumpa cikgu-cikgu lama. sebab nye kenapa? hahah. yelah aku pergi time cuti Raya Cina! haha. so sekolah cutila kan! takan la bukak cuti-cuti. ish! soalan apa sahaja kau bagi nih! penat nak jawab, haha. then sampai je sana. kami semua pergi ke asrama blok A, those yang pernah duduk asrama tu! tahu lah blok A dekat mana, memang teruk gila retak dy! bayangkan like so obvious reinforcement dy! ketuk sekali memang obvious gila! turut ada forensik dari Kuala Lumpur. hah. dy check la. then ta lama lepas tu. da siap. denga la dia cakap cikit. teruk gila. sampai mozek-mozek pecah disebabkan retakan tu! so around 5.30.. it supposed to be time for back home. tapi dah terpaksa kan. tunggu je la! then masa nak balek diberinya kami souvinior cikit! haha. best sangat!! even korang rase bila baca benda ni ta best mana pon. for your information, ini blog aku! sukahati la!


No comments:

Post a Comment