Monday, June 6, 2011

Marwah Tiada. Gadis Hampa.

Assalamualaikum, peeps!

Yes, aku cuti hari ini. So masanya update blog lah. Sumpah, aku digemparkan di tempat kerja tentang seorang budak nama dia Adinda Evans. Or nama penuh nya Nadia Elliza Bt Mohd Sohaini. Kau kenal tak? Sumpah, yang pasti bukan jiran aku. Kau baca paper yang bertarikh 4 JUN 2011. Harian Metro, of course. Budak yang baru berumur 14 tahun yang rasa diri dia bangga gila dengan ketiadaan daranya. Tapi. Tapi dia ada maruah diri tu yang dia tulis dekat blog dia. Hahah. Kelakar lah. Dia tak paham maksud maruah diri tu. Lantak anda lah wahai hawa!

Okey okey. Aku rasa lepas saja dia tenguk coment dekat blog yang dia sendiri tulis tiada dara tu. Maybe tertekan agaknya lalu dia buang. Aku pun ada baca juga, ramai bagitahu better delete post tu. Sebab tu yang agaknya dia finally detele juga. hurm -,- Tapi. Tapi aku sempat. Hahaha.

ni keratan dari blog Beliau.*keratan juga ae? =,=


Keratan Harian Metro yang sangat- sangat sedih apabila dibaca dengan sayu.*motif?

Then Paper yang keluar mengemparkan para blogger, twitter. Memang nahas lah. Sumpah, gila senang nak dapat follower ramai. Masa dulu cerita ni tak hangat. rasa follower pon cikit gila. Sekarang dah lebih 2K oke. Nanti aku nak buat entry hot mcm dia la. Mesti ramai followers. Hahah. -,-" Kesian kan. Muda lagi dah mcm ni. Belum lagi kalau dah berkeluarga. Tiba- tiba si suami ungkit balik cerita dalam blog. Macam mana lah. hish! So nak tahu lanjut click je la Baby Girl ni ha. Baca lah. (: Nice. KBTYSM!

No comments:

Post a Comment