Saturday, June 25, 2011

Yes, I'm Quit.

Assalamualaikum, peeps!

Rasa lamanya tak update blog ini, kan? Sumpah buzy sangat. Nak bukak blog ni pun rasa sangat tak sempat. Buzy lagi mengalahkan Perdana Menteri saja kan. Oke la, Tanak lah bebual sangat kan. Okey hari ini lagi 2 hari saja nak berhenti kerja. Sumpah rindu gila saja kan. Yelah ni lah first job aku pernah dapat, means nilah first kerja aku since aku hidup di dunia ni 20tahun. Kesian kan. Tak ada pengalaman kerja kan. Yelah sebabnya tak kerja lepas SPM dulu, sebab ayah tak bagi. Sumpah lagi kesian. Last last cuti yang sebulan ni. Inilah kerja aku as pekerja wayang MBO.

Rindu rasanya nak berhenti kerja. Aku kerja since bulan 3 lagi. Time tu sebuk prektikal juga, lepas saja balik prektikal then pergi kerja. Actually talah penat sangat, sebab seronok sangat. Seronok bukan dapat tengok movie free tapi seronok dapat member yang dekat sana madah ketawa saja. Memang sangat seronok. Bila saja dapat tahu aku nak berenti mcm sedih je kan. Yelah bulan 7 ni nak further study kan. Plus, report tinggal cikit nak siap kan. So better quit cepat cikit.

Sumpah tatahu nak cakap apa. Tunggu entry akan datang beserta gamba mereka semua ya. Love ya. KBTYSM!

No comments:

Post a Comment