Saturday, September 29, 2012

Semesta 1 & Semesta 6 :)

Assalamualaikum,
Sekarang jam dah nak pukul 4.00 but still tak boleh nak lelapkan mata. Teringat blog yang agak lama tak update, jadi ni masanya. Lagu sedih nyanyian Marsha Milan London - Biar dah menjadikan Resz punya mood membuat nak update blog. Kali ni tiada apa yang Resz nak ceritakan, TAPI hanya kenangan manis di Semesta 1 dan Semesta 6. Perubahan kami. Semua tentang kami. Mulut eso untuk menyatakan kata rindu, oleh itu hanya dengan menaip sahaja luahan keegoan nya itu :)

Kenapa Resz hanya tunjukkan gambar Semesta 1 dan Semesta 6 je. SEBAB nya di situlah permulaan dan penghabisan semester. Semester 1 bermulanya untuk sesi mengenal hati budi masing masing. Dan semester 6 pula sesi melabuhkan tirai yang bagi sesetengah merasa berat untuk melepaskan semesta 6 ni. Tapi itulah penghabisannya. Tak sangka kadang- kadang bila belajar di Politeknik Port Dickson ni, masa begitu singkat. Singkat untuk mengenali hati- hati mereka :)

Semesta 1
Cuba cari Resz. HAHA. gambar yang pertama kami saling nak kenal satu sama
lain. 3 tahun kami bersama.  :)

Semesta 6
Gambar yang kami ambil masa akhirnya paper final. Masa jawab soalan terfikir yang
macam tak percaya dah ke semester last pun. Suka ada Sedih pun ada :)

Setiap pertemuan mesti ada perpisahannya, macam dalam gambar ni juga. Nak atau tanak memang perpiahan yang akan berlaku juga akhirnya. Semoga berjaya kawan- kawan. Berat mulut nak bercakap. Hanya luahan di blog yang mampu :)

2 comments: