Thursday, May 12, 2011

Gerakhati Berkata!

Assalamualaikum, peeps!

Berpeluh -peluh betul hari ini. Mana taknya. Sudah lama tak hujan kan, and surprise tiba- tiba hujan di tengah hari. Tapi in this case, hujannya bukan ditengah hari tapi petang. Mujur aku tak bekerja hari ni. Kalau tak memang sumpah datang lambat, nak harapkan member punchkan kad tu. Rasanya harapan tinggal kenangan je. Manager sentiasa tengok CCTV so jawapannya, say NO kepada tolong-punch-kan

Tiada apa yang mengambarkan gambar baru, walau berkali kali keluar. Pathetic, isn't?

Oke oke, before begin. Well, my anticipation feel,that aku mahu buat wish cikit. Aku nak make a wish to my lovely besties, Wada. Kau sudah hampir ke arah usia tua. Selamat juga menempuh hari tua setelah penat menempuh usia muda 20tahun. So there's no more teenagers, oke my dear. Syirah, akak-gila-gelabah-bagai. Ain, gila-sakai-sakai, sayang awak juga. Awak jangan lah ambil hati kalau saya post birthday dia. Soon your birthday, forsure, saya letak. Sayang awak semua, Amal juga. Seriusly, terubat diri ini selepas jumpa korang korang semula. Lamakan tak keluar sama- sama. Esok keluar lagi, kan? Pheww! -,-"

Nasib baiklah sangat sangat tak kerja esok. Mulanya kerjaya aku hari sabtu ini sampai lah rabu. Insaallah lah, mintak mintak penuh lah kerja. Oke lah, rasanya kehangatan cerita Kongsi, menyebabkan kami kami ini keluar lagi. Susah betul jadi aku ini, yang madah kerja wayang pon mahu nonton wayang lagi. Teruk,kan? Oke lah, Jumpa aku di new entry. Pagi dah ni. Pergi tidur! Nanti ibu marah!

Sebelum tidur, ambil feel dari lagu ni. pastikan click button pause

lagu mendayu tu dekat sidebar tu ya.

No comments:

Post a Comment