Saturday, May 14, 2011

Kedinginan Malam.

Assalamualaikum peeps!

Kedinginan malam terasa kehangatan di dada menunggu mereka- mereka untuk ambil aku dirumah. Janjinya mahu diambilnya aku tepat pukul 8. Tapi macam harem, sampainya pukul 8.40. Sangat- sangat bara kemarahan di dada. grr. Bajet mahu ditontonnya cerita Kongsi. Rasanya terlalu awal untuk cerita lebih lnjutkan.Oke oke. Cerita bermula seperti biasa, Akmal akan mengambil aku dulu. Eh Eh. Salah- salah. Ain yang ambil aku. Biasalah siapa mahu ajak aku keluar. Syarat utama perlulah diambilnya aku pergi dan pulang. Senang kan. (:

Oke oke. Akmal tak dapat bersama kami- kami. Kononnya rumahnya ada tahlil. Agaknya, kot. Tetamu bersama sama memeriahkan suasana kami Syirah, akak-gelabah dan new guest, Umi. Lama rasanya tak pergi keluar bersama kan. Hehe. Lepas saja ambil aku. Kami terus saja pergi KSL. Tengok wayang ditempat yang baru pula lah, kan. Boring saja tempat yang sama je kan. Bajetnya ingin tengok movie nya pukul 9. Member MBO aku cakap, kerusinya dah penuh plus nak tunggu 3 Bidara tu berkurun bertahun nak dekat pukul 9. -,-

ketiadaan aku mungkin suram berikutan Ain mahu dimana aku ada!

Jadi kami pun decide tenguk cerita Kongsi tu pukul 10.45. Which is, show paling last. Tu pon show yang paling ramai. Sampai kan seat paling depan pun ada orang duduk. Bapak lakukan cerita ni. Sementara nak tunggu 3 Bidara tu nak fetch aku ni. Sempat lagi aku mendownload cerita Justin Bieber: Never Say Never. Selain dengar lagu di lappy yang sudah berapa kali berputar pun aku tak ingat,

Simple Plan ft Natasha Bedingfield - Jet Lag

Then rasanya terlalu lama masa nak ambil sampai jam pukul 10.45. Jadi kamu pun rasa perlulah diisi perut ini yang sememangnya kosong dari tadi. Maklumlah masing- masing ibu tak masak. Lokasi kami makan di Anggun di Larkin Perdana. Apa tak tahu.? Google map ada. Itulah guna nya Internet. Ye, tidak? Santapan yang agak lama untuk makan. Tanpa sedar jam hampir 10.45. Kami apa lagi terus saja ke KSL. Tonton wayang di tempat aku kerja part time. Heheh.

Sampai saja , memang serius ramai tak ingat. Penuh gila. Perkara pertamakan untuk tonton wayang, mestilah popcorn kan. So lucky me, dapat popcorn free yang sememangnya penuh gila tak ingat. Nasib baik lah member aku yang jaga popcorn tu. So senang senang saja dapat free. Almaklumlah, MBO tu milik ayah saya. Haha -,-"

Keseluruhan cerita kongsi yang sememang nya tak best. Tapi gamit betul cerita tu. Penuh saja. Mungkin Sam belakon kot. Tapi macam bodoh lah cerita. Lucu memang ada. Tapi aku paling tak suka at the end of this story. Merepek.. Habis saja wayang kami berjalan lagi. Apadahal, kan? Malam masih muda. Tapi masing- masing mengantuk tak ingat. Kami pun decide balik terus. Jam pun menunjukkan pukul 1 lebih kalau tak silap.

And, and memeranjatkan sekali, masa balik hantar aku pulang. Kak-syirah drive pula. She's going take JPJ this Thursday. Say no to-fail. Haha. Tersendut- sendut juga kereta masa mula- mulanya. Then Umi suruh aku bawak kereta pula. Aiseyh. Kalau aku bawak karang dah pergi kelaluan orang masuk bawah lori mati anak orang plus semua ta kawin lagi. Dah susah karang. Aku ni mengalami silau yang tinggi, since kejadian beberapa tahun lepas yang sangat sangat menakutkan. Disebabkan silau. Hahah. Tak perlulah merepek lagi kan.

Malam dah ni. Rasanya cerita Justin Belieber tu pon dah siap. Mahu layan sekejap lah, Apa apa pun enjoy gila malam tadi. Tunggu nuriz di entry akan datang. By Bye!

No comments:

Post a Comment